عباسی نیا :فضای فیزیکی مدرسه، کیفیت فعالیت های آموزشی، روابط انسانی مطلوب، کیفیت روابط انسانی، روش های ساده و جذاب در تدریس، توجه به معیارهای شادی آفرین در سنین مختلف، ایفای نقش دولت، تشویق دانش اموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد بسترهای لازم برای بروز استعدادها.
رضایی: زیبا سازی و بهسازی فضای مدرسه، بهبود روابط انسانی و فضای عاطفی، ایجاد جو سازمانی مطلوب، اصلاح شیوه های مدیریت، توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی با رویکرد نوین. میرشاه جعفری عوامل فردی، عوامل اجتماعی- فرهنگی، عوامل کالبدی و سبک مدیریت مشارکتی.
اکبر زاده و حقیقی: امکانات فیزیکی، نیروی انسانی و تعاملات صادقی کاهش بار درسی، آموزش مهارت های زندگی، انجام فعالیت های شادی بخش، انتقال مناسب اطلاعات، زیبا سازی محیط، شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان، دوری کارکنان از تبعیض و اجبار.
هاید: شناخت همه جانبه دانش آموزان و توجه به نیازها و ویژگی های او، اعتماد و تفویض متناسب مسئولیت به دانش آموز و هماهنگی بین معلم و دانش آموز
کروثر: جذابیت محتوای دروس، رژیم غذایی سالم و ورزش
میلر: ارتباط با دوستان، محیط فیزیکی مطلوب و یادگیری مهارت های جدید
ولک: جذابیت فضای مدرسه، ورزش، کتاب های خوب،بازی و تفریح، کلاس های ورزشی و هنری و نوع ارزشیابی
های ,دانش ,فضای ,عوامل ,روابط ,انسانی ,فعالیت های ,روابط انسانی ,توجه به ,زیبا سازی ,انسانی و
درباره این سایت