محل تبلیغات شما

عباسی نیا :فضای فیزیکی مدرسه، کیفیت فعالیت های آموزشی، روابط انسانی مطلوب، کیفیت روابط انسانی، روش های ساده و جذاب در تدریس، توجه به معیارهای شادی آفرین در سنین مختلف، ایفای نقش دولت، تشویق دانش اموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد بسترهای لازم برای بروز استعدادها.

 

رضایی: زیبا سازی و بهسازی فضای مدرسه، بهبود روابط انسانی و فضای عاطفی، ایجاد جو سازمانی مطلوب، اصلاح شیوه های مدیریت، توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی با رویکرد نوین. میرشاه جعفری عوامل فردی، عوامل اجتماعی- فرهنگی، عوامل کالبدی و سبک مدیریت مشارکتی.

 

اکبر زاده و حقیقی: امکانات فیزیکی، نیروی انسانی و تعاملات صادقی کاهش بار درسی، آموزش مهارت های زندگی، انجام فعالیت های شادی بخش، انتقال مناسب اطلاعات، زیبا سازی محیط، شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان، دوری کارکنان از تبعیض و اجبار.

 

هاید:  شناخت همه جانبه دانش آموزان و توجه به نیازها و ویژگی های او، اعتماد و تفویض متناسب مسئولیت به دانش آموز و هماهنگی بین معلم و دانش آموز

 

کروثر: جذابیت محتوای دروس، رژیم غذایی سالم و ورزش

 

میلر: ارتباط با دوستان، محیط فیزیکی مطلوب و یادگیری مهارت های جدید

 

ولک: جذابیت فضای مدرسه، ورزش، کتاب های خوب،بازی و تفریح، کلاس های ورزشی و هنری و نوع ارزشیابی

عوامل موثر بر نشاط دانش آموزان در کلاس درس

چگونه مدرسه شاد داشته باشيم؟

راه کارهای اسجاد نشاط در دانش آموزان

های ,دانش ,فضای ,عوامل ,روابط ,انسانی ,فعالیت های ,روابط انسانی ,توجه به ,زیبا سازی ,انسانی و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها